Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 4 August 2012 | 16:19 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum ..
Sekarang ni kan dah bulan ramadan .
Mesti la sesak kat jalan TAR cause nak cari Baju Raya !
Semalam , saya pergi cari baju raya kat jalan TAR .
Hmm .. Baju yang saya nak semua mahal-mahal , manik punya la banyak , tak ada saiz .. -_-
Geram la jugak . Baju yang banyak gila manik dia , mengalah kan pengantin !
Aku nak pergi beraya jee .. Bukan nye nak naik atas pelamin ..
Angah ngan along punya baju dapt cari dulu  . Untung laaaa .. -..-
Last2 saya nampak ada baju cantik kat 'Hari Hari' .
Warna purple ! Dah test dah ! Baju dah muat dah ! Excited dah !
Tiba tiba .....
Kain dia cukup2 jee .. T^T
Mengapa mesti .................................................
Ok , stop menggedik .
Saya dah suka dah baju tu ! Tapi , kain di cukup2 je untuk saya .
Makna nya saya tak boleh pakai lama kain tuu .. Baju dah ok .
Tu la saya pelik .. Baju dia labuh la jugak . Tapi , kain dia cukup2 .
Rupa nya ada orang yang tukar kain tuu ..

Hmmm .. boleh tak cerita ni tergantung ?
Nak padam dah ni .. Nanti saya sambung insyallah ..
Assalamualaikum .... :)
PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google