Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday 9 July 2012 | 09:21 | 1 Atasinchi
Assalmualaikum ...
Kat sekolah tadi , saya nampak Myra pegang kertas bercorak yang dah diorigamikan bentuk Dress .
Cantikkkkkk .. (^_^) Saya suka sangat .. :)
Myra memang kreatif .. Lukisan dia lawa , tulisan dia pun cantik . Tapi  ,dia jenis yang jiwang-jiwang sikit .
Hahaha ! Ada masa dia pelik sikit . Pelik dari segi ..................................... Entah laaaa ..
Bila saya tengok origami yang dia buat tu , saya terus suruh dia ajar .. :D
Hari ni best ! Sebab , saya dapat hadiah daripada Aisyah , Myra ajar buat Dress guna kertas , Tak ada perhimpunan , Dapat makan banyak malam ni ! : Sausage cheese , Soup campbell , French Fries n' Garlic bread ... Emm .. Memang sedap .
Myra ajar bukan main .. Dia ajar mengalah kan cikgu .
Saya , tekun benarr .. Lipat itu .. Lipat ini .
Padahal , saya bukannya ingat pun cam mana nak buat . Saya ikut je kat mana dia lipat .
Yang mana saya tak reti , saya suruh dia buat . Jahat kan ?
Hehehe ..
Kesian Myra .. Penat dia mengajar . Saya buat tak jadi .. Last2 saya suruh Myra yang buat untuk saya .
Hehehehe .. Cuma , ada satu part tu saya yang buat . Tapi , saya tak tau apa nak panggil .
Myra buat 3 Dress kertas ni untuk saya . Ada satu tu Dress kecik ..
Tapi , saya curi dengan mintak izin daripada dia .. :D
Lagi satu , dress tu sama besar dengan yang bawah ni tapi warna Pink . Saya bagi Nurin . :)
Dan , inilah Dress nya !
Cantik kan ? Nak try ke ? Bayar laa ..
Mahal ni ! Dress yang unik .. Diperbuat daripada kertas warna .. Keh keh keh ..

So .. Tu je . Bye readers ! :)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google