Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday 9 July 2012 | 08:41 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum .... :)
Saya mulakan dengan salam dan senyuman .. Siapa yang senyum balik , alhamdulillah .. Senyum itu sedekah ..
Okay , let's start !!
Tajuk kita hari ni ' Thank You Aisyah ' .. Kenapa saya cakap terima kasih kat Aisyah ? Nak tau ?
Boleh jeee .. Moooooooo .. ( Tak de keje )
Tadi , sebelum saya pergi sekolah , saya ingat kan hari ni adalah hari yang boring .. Rupanya saya salah .
Haaa .. Tu laa .. Allah dah tentu kan segalanye .. Kita cuma tunggu je apa nak jadi .
Ok2 ye la .. saya dah nak mula dah niii .. Relax ahh .. Jangan marah2 . -Senyum !-
Masa hari Jumaat minggu lepas ( 6.7.2012 ) , Aisyah datang sekolah separuh hari je time tu .
Sebenarnya dia dah bagi tau saya yang hari Jumaat dia nak pergi Cameron Highland .
So , pada hari Jumaat tu , kitorang tengah belajar KHB kat bilik jahitan .
Tengah sibuk-sibuk buat kerja , borak-borak .. Tetiba ..
" Perhatian kepada Nur Aisyah Fatimah 1 Progresif , sila datang ke pejabat sekarang . Ulang suara , perhatian kepada Nur Aisyah Fatimah 1 Progresif , sila datang ke pejabat sekarang . Terima kasih . "
( Hafal woot .. keh .. keh .. keh .. )
Bila dia dah pergi pejabat , rupa-rupanya ayah dia datang nak ambik Aisyah sebab nak pergi Cameron petang tu jugak . So , dia kemas la barang2 dia . Then , balik ... :(
Time tu saya sedih sebab Aisyah duduk sebelah saya kat dalam kelas . Nanti dah tak de orang nak teman saya time Geo .
Hehe ... ( Eleh .. Hari Jumaat tu jee )
Pas tu , sampai je saya kat sekola tadi , Aisyah tanya " Awak nak key chain ke subang ? "
Saya dah pelik .. " Huh ? Ape ni tetibe jee .. -..-"
Then Aisyah balas " Kan saya pergi Cameron hari tu . Saya belikan awak subang ."
Saya dah ................................... Yey ! Suka dapat hadiah yang boleh dikenang-kenang .. :)
Aisyah kata la " Awak nak key chain ke subang ? " Then saya jawab " Emm .. Nak tengok dulu .. "
Sambil dia bawak keluar , dia kata la " Saya belikan awak subang strawberry warna purple "
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Saya tak boleh dengar orang sebut 'Purple' ! Saya suka sangat !
Bila saya tengok subang tu .. Memang lawa . Heeee ..
Sebenarnya saya dah tindik  masa darjah dua . Tapi , ada satu subang tu bila saya pakai , dia senang tertanggal . So , subang tu tertanggal masa saya tengah tido . Hilang pulak tuu .. Arrgghh ...
Then , lama2 tertutup lubang yang saya tindik tuu .. Huuuuuu .. T^T
Tapi , tak pe .. Saya cadang , saya nak tindik lagi sekali ! Ngee ..
Bila saya belek2 key chain , Ada 1 key chain bentuk 'love' yang saya terjumpa dalam plastik tu .
Pas tu saya cakap la " Eeii lawa nya ! "
Pas tu Aisyah cakap " Eh .. Tu saya punya la .. "
Then , saya kata " Ohh .. Ok ."
Tetiba saya terjumpa lagi satu . Saya kata lagi " Eh , ada lagi satu ! "
Aisyah kata lagi " Tu saya punya jugak . Saya beli 3 . Hehehe ."
Ok laaa .. Saya pun ambik subang yang lawa tuuu ! Heee .. Suka !
Kawan-kawan yang lain dapat key chain strawberry .
Aisyah ada satu kotak key chain yang kaca ada gambar rama2. Dia kata dia nak buat collection . Hohoho .
Kat dalam kelas , Aisyah tanya " Awak nak ke key chain 'love' ni ? "
Pas tu saya cakap la " Kan awak beli untuk awak ."
Then , Aisyah balas lagi , " Tak pe la awak ambik la kalau nak . Tu Idayu dah ambik satu ."
Bila saya dengar Idayu dapat , terus saya pun nak .. Ishh .. Tak bole jadi nii ..
Saya dapat warna soft pink . Heee .. Thanks Aisyah !
Key chain tu tanda kita BFF .
Saya dengan Aisyah BFF . Saya dengan Nurin BFFEAE . :)
So , ni ada gambar sikit .. Nah !
Tadaaa ! Key chain dan Subang ! :)

Post hari ni banyak pakai dialog kan ? Hmmm .. Ok la ..
Good Night you all .. (^_^)v
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google